fredag 11 januari 2013

Nu börjar det planeras

Nu är vi inne på är 2013, det året jag ska gifta mig.
Jag har alltid velat, längtat, hoppats men varit osäker på om det någonsin skulle hända.
På nyårsafton hade jag varit förlovad i ett år och på nyår smäller det. Vilken dag kunde passa bättre!


Nu har vi börjat spara, öppnat ett sparkonto och det känns mer verkligt än tidigare!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
It´s 2013, the year I´m getting married!
I always wanted to, longing, hoping but I´ve never been sure it actually would happen.

This new year we celebrated one year as engaged, and on new years it will happen! Couldn´t be a better day for it!

We´ve started saving money, opened a savingsaccount and it feels more real that ever!

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!