måndag 28 januari 2013

Snyggt före praktiskt!

Nu ska jag berätta en sak visar på att jag ibland väljer ett snyggt utseende före det som är praktiskt.

För X antal år sedan var jag väldigt inne i hologram-svängen. Jag hade köpt en rulle självhäftande  hologram plast.


Jag blev som besatt och slog in allt jag kom åt.
I helgen hittade jag en anteckningsbok jag slagit in i sådan plast - skitsnygg!


Jag slog in mina solglasögon i denna plast - skitsnyggt!
Jag slog till och med in min mobiltelefon i detta silvriga hologram. Det var lite mindre smart....
Jag kan berätta att man inte hörde/hördes så bra i den telefonen efter det. Men snygg var den!

Hittade nyss dessa naglar på nätet, hur snygga som helst. Jag är nog inte över hologram fasen ännu!

Bilden lånad från http://www.cactusnailpolish.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!