fredag 8 februari 2013

Amazing!

Här har ni ytterligare ett foto på en nöjd liten tjej! Med en massa Lunafigurer uppradade. Så fint!
Det är taget hemma hos familjen Kendricks.
Ännu en blogg som jag gillar att läsa, C.Jane Kendrick.

Sen har jag börjat jobba på en monster-stor Luna. Perfekt att ha med sig som sällskap på mässor och liknande tillställningar.
Kanske på bio, eller middagsbjudning eller rent av på semester!

Jämför kroppen med badskumsflaskan / Compare the body with the showergel bottle

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yet another photo of a happy child. With a whole lot of Lunadolls. I love it!
It´s from the Kendricks family. A blog I really like, C.Jane Kendrick.


I´ve started working on a monster big Lunadoll. Perfect to take with me on expos and other gatherings.
Maybe to the movies. or to a dinner or why not on vacation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!