lördag 2 februari 2013

Pyssel och knåp

Jag har varit lite pysslig på eftermiddagen. Jag klädde om min pennburk för att den skulle matcha mina nya turkosa väggar i arbetsrummet och så klädde jag in en box som en shampoo och balsamflaska kom i. Boxen var för ful att behålla som den var, men för fin att bara slängas bort.

Pennburken är inte märkvärdig. Om jag inte minns fel så är det en burk Bullens Pilsner korv. Jag hade klätt den i grönt och rostrött för att den skulle passa förra inredningen.
Nu ville jag ha något lite gladare.





 
 

Boxen blev mycket finare så här. Känner mig nöjd. Nu måste jag bara klura på vad jag ska ha i den....hemligheter, roliga små lappar, kärleksbrev....

..................................................................................................................................................

I´ve had a crafty afternoon. 
I decorated my pen-can in happier colours, so it´s matching the new turquoise walls in the study. Then I decorated a box I got this christmas (with shampoo and conditioner). I didn´t want to throw it away, the box is way to nice.

I´m satisfied with the result. I just need to decide what to keep in the box...secrets, funny notes, loveletters....

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!