söndag 17 februari 2013

Sköna söndag?

Det är sol ute och det känns som vår i luften. Kanske det är därför jag har energin att sätta mig med bokföringen.
Jag försöker låtsas att jag tycker att det är roligt eftersom jag vet att jag måste, men också för att det är jäkligt skönt när det är gjort och ordningen infinner sig.
Vad gör du idag?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The sun is shining and it feels like spring time! Maybe that´s the reason why I´m getting all the energy to take on the bookkeeping.
I´m pretending that I enjoy doing it because I have to do this. But I know the good feeling when everything is in order!
What are you up to?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!