onsdag 20 februari 2013

Världens största Luna

Ja, nu slår vi rekord här ute på nabben. Jag håller för närvarande på att sy världens största Lunafigur.
Varför då, kanske ni undrar?
Jo, för att ha med mig på t.ex. mässor. Kan vara bra att synas lite extra, och förhoppningsvis drar den lite blickar till sig.


Det är svårt att veta hur man ska hålla för att få ihop dessa stora delar / It´s a bit difficult to know how to put the big pieces together



Att vara eller icke vara.... / To be or not to be.....



Hänger i soffan i väntan på öron, nos och ögon / Hanging out, waiting for ears, nose and eyes



Inte riktigt klar än, men här ser ni hur stor den blir i jämförelse med en vanlig Lunafigur...och en telefon / Not yet done, but you can compare the size to a normal Lunadoll.....and a phone

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We´re setting records out here. I´m in the making of the worlds largest Lunadoll.
Why, you might wonder.
Because I want one to bring along on expos. Hopefullt it will draw some attention!

1 kommentar:

  1. Åh, så fin Stor-Lunan blir. Vilken rolig idé :-) Jag har faktiskt tänkt att det vore roligt att sy en jätte-Sturkas, som en stor sitt puff. Då kan man ta dess armar runt sin egna kropp och känna sig omkramad :-)
    Ska du göra fler?

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!