torsdag 7 mars 2013

Luleå har fått en egen!!!

Äntligen har Luleå fått en egen barnmässa. I år kommer Expo Vår i Arcushallen dela utrymme med Barnmässan. Det hurrar vi för! HURRA!!
Det var på tiden att det händer lite nytt. Jag var ju som jag berättade tidigare besviken över Hantverksmässan förra året som de valt att dela med PRO, vilket ledde till att en väldigt stor del av besökarna var gamla. Det var inte så bra för min del.

Jag kunde ju inte låta barnmässan passera omärkt utan min medverkan. Det vill ni väl inte!
Så nu är det bokat och bestämt Luna Dsign kommer att vara en av utställarna. 3-5 maj, boka in det datumet och bege er till Luleå och Arcushallen.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finally Luleå got it´s own Childexpo. This year Expo Spring and The Childexpo are sharing the space in Arcushallen. Let´s cheer for that!
It´s about time something new happens. I was dissapointed on the last Craft expo because the had chosen to share space with PRO (senior citizen organisation) which led to a lot of old visitors. Not the kind for my stuff.

I couldn´t let the Child Expo pass unnoticed, without my participation. You wouldn´t want that, right?
Sp now it´s booked and Luna Dsign is going to be one of the exhibitors.
Write down the date, may 3rd to may 5th, Arcushallen Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!