fredag 22 mars 2013

Rent hus


Jag har städat, påskpyntat lite och sitter nu och väntar på vårt helgbesök som är på väg. Våra goda vänner Lars och Britt, som bor i Skellefteå.

Kolla vilken fin present jag fick av min kära! Han ser dock lite för smal ut, och så saknar jag glasögonen.

Vi ska ha en riktigt trevlig helg, umgås, gå ut och äta på CG´s och bara ta det lugnt.
För mig blir denna helg en utmaning, eftersom det innebär en massa gott att äta och dricka för de andra medan jag har min sockerfria kost.
Det blir dock väldigt spännande att se vad kocken på CG´s kan svänga ihop till mig. De är förvarnade och har sagt att det inte var några som helst problem.
Jag ser verkligen fram emot resultatet!




Kotte är väldigt nyfiken på påskriset...



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I´ve cleaned the house, done some easter decorating  and are now waiting for our weekend company. Our good friends Lars and Britt from Skellefteå is coming. 

We´re going to have a nice weekend, go out to a new restaurant called CG´s and just relax. This weekend is going to be a challange for me, bacause of the food. Everyone is going to eat good food and drink a glass of wine or two. Not me, I´m sugarfree.V
It´s going to be exciting to see what the chef can make for me. He´s been warned and said no problem! Can´t wait to see the result!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!