onsdag 20 mars 2013

Till alla hästmänniskor där ute!

Jag älskar djur! Jag älskar hästar och önskar att jag kunde få rida och galoppera över ängar och på stränder.
Men det går inte. Jag är alldeles för allergisk!



Hästar är rena giftet för mig och hur mycket jag än vill kunna rida, och vägrar acceptera att jag inte kan det så är det omöjligt för mig.
Hjärtat säger ja, men kroppen säger nej.


Jag skulle vilja be alla er hästmänniskor där ute att tänka en extra gång innan ni går in i butiker eller vistas inomhus på allmänna ställen i era stallkläder.
Hästar har väldigt stark doft och vi som är allergiska kan bli väldigt sjuka av det.
Så snälla, tänk er för!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I love animals! I love horses and I wish I could ride over fields and on beaches.
But it´s not possible. I´m way to allergic! 

Horses are poison to me, and it doesn´t matter how much I want to be able to ride, and refuses to accept that I can´t  - it still is impossible.
My heart says yes but my body says no.


I would like to ask all horsepeople out there to think an extra time before you enter a store or spend time inside a public place in your stable clothes, 
Horses have a really distinct smell and the people who´s allergic can be really sick.
So please, think about it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!