torsdag 25 april 2013

Den tunna linjen mellan kaos och kreativitet

Torsdag idag. Exakt en vecka kvar innan vi ska ställa i ordning allt inför mässan.
Jag fick gjort en hel del igår och idag ska jag ta tag i ännu ett dåligt samvete - lapparna till mina figurer!
Jag har ett helt gäng figurer i min klädkammare som är klara förutom att de ska ha sin personlighetslapp.


Det är det tråkigaste i hela processen. Efter att jag gjort hundratals figurer så känns det som idétorka i mitt huvud. Och det är ännu värre när man samlat på sig så många figurer och alla ska vara färdiga till torsdag.


Så det är vad jag ska göra idag, men förhoppningsvis tar det inte hela dagen.
Jag har även några SAIK figurer som ska färdigställas och skickas iväg till sina nya hem.
Tur att jag emellanåt kan vända blicken från mitt kaos och njuta av denna skapelse!

UPDATE: Åh gud....jag räknade just dem. 106 st som ska ha en lapp...det kommer ta tid!



 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today´s thursday and it´s  exactly one week before we should get the showcase at the Expo ready.
I got a whole great deal done yesterday and today I´m taking one another bad conscience - the personality tags for my Lunadolls. 
I´ve got a big bunch of them ready except for the tag.
That´s the boring part of the process. I´ve made hundreds of dolls so my brain is getting exhausted and empty. And worse is when you have many that needs tags at once.

So that´s what I´m doing today but hopefully not the whole day.
I´ve also got a few hockeyLunas that I need to finish and send to their new homes. 
Lucky me, I can turn my head away from the chaos sometimes and watch this beauty!  

UPDATE: I my god...I just counted them to 106.....this will take some time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!