fredag 3 maj 2013

Det ekade tomt.....ho ho! Vart tusan är alla?!


Det har varit pinsamt lite folk på mässan. Snudd på att jag började undra om de glömt låsa upp dörrarna eller kanske rent av anonserat om fel helg.
När det inte är fullsatta bort i fiket och kö på toaletten då är det lite folk.
Jag hoppas verkligen att det är mer imorgon, annars gråter jag blod! Med tanke på allt jobb, all stress och all möda så måste det bara komma mer folk!

Min monter - detta år större än tidigare.../ My showcase was bigger this year...


 ....för att jag skulle sälja lite gottegott! /....because I was going to sell yummies!

 Min mamma är bäst på att prata! / My mum is the best talker!

Min egendesignade kak-skylt / My own design on the cake sign 

Candycones!
 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So little people on the Expo today - embarrasing little! I was wondering if they had forgotten to unlock the doors or maybe announce the wrong date.
If the there is free tables in the café and you dont´t have to wait in line for a free toilet it´s not enough people.
I´m going to cry if there´s not more people tomorrow. Concidering how much work, time and effort 
I´ve put into this - it has to come more people!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!