torsdag 2 maj 2013

Let´s do it!

 Come on, let´s go!!

Känner mig skönt lugn. Är det för att det mesta är fixat i min monter nu? Är det för att mamma är här? Eller är det för att det inte är nåt mer jag kan göra utan bara köra på nu?
Hur som helst så känns det skönt.
Efter ett smärre missöde så hela min ställning i montern rasade så har det gått bra.


Jag ska strax gå och lägga mig för det blir en tidig start imorgon.
Hoppas att vi ses mellan 10-17 imorgon då! Monter 704 - kom ihåg det!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I feel calm, in a very nice way. Could it be because my showcase is almost ready? Could it be because my mum is here? Or could it be because there´s no return now, I just have to go forward?
Any way, it´s a nice feeling.
I´m going to bed soon, it´s going to be an early start tomorrow.

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!