söndag 30 juni 2013

Våldgästade ett bröllop

Igår var vi förbi på Bryggmans handelsträdgård i Öjebyn för att se om vi kunde får lite inspiration till bröllopet. De hade nämligen bröllopsmässa där.
Det var ett jättefint ställe som var lummigt och kuperat. De hade även lite annorlunda dekorationer i trädgården.


Själva mässan var jag inte så imponerad av. Det var inte så mycket och det kändes inte heller som att de som ställde ut var så engagerade. Men det var som jag upplevde det.
Det var modevisning med kläder, blommor, smink och uppsättningar och så var det ett "äkta brudpar" som skulle vigas där och ha sin bröllopsfest i tältet som var uppställt. Det var i alla fall så jag uppfattade det. Det var även champagneprovning, men det var inte vi med på eftersom vi körde bil och det kostade dessutom 250 kr/person.
Här kommer lite bilder från gårdagen.








 Den mest engagerade såpbubbleblåsaren jag sett




 Det "äkta brudparet"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!