torsdag 15 augusti 2013

Ska det vara tårta, cupcakes eller något helt annat?

Det är många detaljer som ska funderas ut runt ett bröllop. Idag har vi hunnit prata igenom lite göra-listor och de är rätt långa.
Dock finns det tid kvar, men den går fort.
Vaknade i morse - stressad. Jag hade drömt att vi skulle gifta oss imorgon och att INGET och då menar jag verkligen att inget vad förberett och klart. Jag konstaterade helt enkelt att vi skulle vara tvungna att ställa in. Hemska tanke!

Min idol - Cake Boss

För mig blir det automatiskt att det dyker upp vissa självklara bilder i huvudet när man tänker på bröllop. Brudklänning, blommor, bröllopstårta...
Just tårtan känns viktig att den är snygg och dessutom god.


Det finns ju så mycket fina tårtor nuförtiden men det är så svårt att bestämma sig för en. Samtidigt kan jag tycka att det är lite charmigt med dessertbord, med blandad kompott.



Kanske tårtbuffé med flera olika tårtor (dock inte våningstårtor) eller helt enkelt bröllopscupcakes.
Nu känns inte den snygga våningstårtan helt självklar....kanske blir det något helt annat!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!