lördag 17 augusti 2013

Tänk att jag ska gifta mig!

Ute är det regn och rusk så det är skönt att sitta på andra sidan glaset och mysa i värmen. Många beklagar sig över att sommaren börjar gå mot sitt slut, men jag är en hösttjej och tycker bara att det är mysigt när det går mot kallare tider.
Finast är det ju så länge det är sprakande färger ute, den senare delen av hösten är lite tristare.


Idag ska vi träffa vår kock till bröllopet och prata lite idéer och tankar runt maten. Det kommer att bli någon typ av buffé eftersom köket i festlokalen inte fungerar att laga så mycket mat i.
Men det blir desto roligare eftersom man kan blanda en massa smårätter.

Jag fattar fortfarande inte att jag faktiskt ska gifta mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!