tisdag 24 september 2013

En hälsning

Det är så himla roligt när man får bilder och små hälsningar från de som köper mina Lunafigurer. Mera sånt!
Från Fluffington och Baltasar har det kommit hälsningar. De var figurerna som tävlades ut på Underbara Claras blogg för några veckor sedan.
Bilderna på Fluffington i sitt nya hem hos Jennie Bergius lånade jag från hennes fina blogg.


Vet inte vad hennes coola hund Lilja tycker om den nya flockmedlemmen?


Bilden på Baltasar skickades till Luna Dsigns facebooksida

2 kommentarer:

  1. Hej! Vi är såå glada för fina Fluffington. Han har nu fått flytta upp på hyllan där han är säker från katt och hund som såklart vill leka med honom. Men, vi vill ju att han ska vara hel och fin till vår skrutt som kommer i januari :)

    Stort lycka till till alla som tävlar om den nya fina figuren som söker ett hem! Malin - dina Lunas är helt underbara!!

    <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Jag lade upp bilden på Baltasar åt min mamma, Anita. Han har det jättebra och jag, Petra, får komma och klämma lite på honom ibland. Han är ju för go' och fyller verkligen den gamla vita träsoffan med sin färgstarka charm. Ingen kan gå förbi utan att le.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!