tisdag 3 september 2013

Vem vann?

Hej vänner! 
Clara har åkt utomlands för att jobba och jag vet inte när hon har får igång internet och kommer kunna meddela på sin blogg vilka de två vinnarna på veckans tävling är.
Efter lite påtryckningar på Luna Dsign´s facebooksida med frågan "Vem vann?" så tänkte jag att jag lika väl kan gratta vinnarna här:

Baltasars nya ägare är ingen mindre än:
Anita Christensen


Och Fluffington flyttar med glädje hem till :
Jennie Bergius

Grattis till er båda! Maila mig på malin@lunadsign.se och uppge vilken adress jag ska skicka eran vinst till!

3 kommentarer:

  1. Men vilken underbar plats du visar i förra inlägget!
    Vackra bilder!

    SvaraRadera
  2. ÅH HURRA VA GLAD JAG BLIR!!!! FINA FLUFFINGTON!!!

    JENNIE <3 LUNA!

    SvaraRadera
  3. Nämen guuuuu så söta!!!
    Så roligt med bröllop, grattis!

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!