fredag 4 oktober 2013

Ge mig en hammare och lite spik så ska jag uträtta underverk

Jag har en kärlek för och en sugande längtan efter ett gammalt hus att renovera.


Jag har aldrig gjort det förr, så jag har väl kanske en "rosaskimrande" bild av det hela. Men jag fattar ju givetvis att det är mycket jobb.
Trots det är det en dröm! Jag älskar hus! Gamla hus med en själ!


Det gör mig ledsen och deppig att se vackra byggnader som förfaller för att ingen tar hand om den.
Tänk om jag skulle få ta hand om dessa hus! Vilken önskedröm!




 

1 kommentar:

  1. Men wow!😍 Du skulle inte vilja dela med dig om vart husen finns och om du vet fler ställen? Älskar att åka och se sånt här, undersöka o fotografera!
    Kan byta platser om de skulle vara så, lägger ut mycket på TikTok på ställen jag besökt. Heter kassiegurla på TikTok om du vill skriva o kika där 😊

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!