söndag 20 oktober 2013

Slöa söndag

Planen var att jag skulle börja lära mig kundservice veckan som varit, men som det var så visade det sig att nästan alla på jobbet var sjuka och vi fick göra lite omstrukturering av personalen.
Men jag har fått börja läsa mig räkna kassan och såna saker. Det känns ganska bra att börja med det innan allt annat ska präntas in i huvudet.
Vi får se hur det blir imorgon, om det fortfarande är lika många sjuka.

Dags att ta in sekatören!

Helgen har varit lugn och skön. Vi käkade tacos här i fredags tillsammans med familjen Kinnunen/Lundström. I går sattes vinterdäcken på och vi spelade Skip-bo på kvällen. Mats fuskade, som vanligt, och vann pga av det!



I går togs även den sista båten upp. Det var i sista stund eftersom det var -9 grader på kvällen och isen bygger på rätt snabbt.
De fick ändå slå sönder lite is runt båten.



Idag känner jag mig så trött. Jag är förkyld som alla andra och det svider i huvudet. En lugn dag med lite Prison Break och Luna-tillverkning i soffan orkar jag dock med.
Kanske jag piggnar till av lite kaffe, eller rättare sagt, lite mer kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!