lördag 2 november 2013

Sammanfattning

Hej på er! Jag har varit lite osynlig några dagar. Jag har ju som jag berättade tidigare börjat mitt nya jobb på min gamla arbetsplats. Det innebär att jag måste ta in enormt mycket information och komma ihåg vilka vägar jag ska gå i datamenyer för att hitta rätt. Vilka steg jag ska ta när kassaräkningar ska göras, hur jag lokaliserar fel och en mängd annat.
På måndag ska jag klara mig själv, för första gången. Det ger mig lite prestationsångest och jag blir lite nervös.

På bröllopsfronten har det också utvecklat sig. Vi hämtade min ring i veckan. Den var glittrig och fin. Den är nu lagd på ett säkert ställe som jag dessutom ska komma ihåg.
Min bukett och hårblomma har levererats från Göteborg. Den är enormt vacker och det var så spännande att öppna paketet. Jag ska visa bilder sen.
Klänningen har också kommit. Tänk att jag ska ha den på mig?! Jag måste vara rätt trög för jag har liksom inte förstått det än.
Sista OSA dagen var igår och de sista beskeden har ramlat in. Trots att det är på nyårsafton så visar det sig att nästan alla inbjudna faktiskt kan komma. Det gör oss väldigt glada!

Min dator sjunger fortfarande på sista versen. Igår lät den så konstigt att jag blev kallsvettig. Jag har inte hunnit föra över allt jag MÅSTE/VILL spara. Men i morse så dammsög jag ur den och nu låter den normalt igen. Till veckan köper jag en ny dator!

Det är ljusfestival i Luleå och ikväll ska de släppa upp ett 80 m högt konstverk av LED ballonger. Det kan ju bli hur häftigt som helst.
Vi tänkte åka in till stan och äta middag och se på det. Förhoppningsvis kanske jag får några bra bilder så jag kan visa det sen.

2 kommentarer:

  1. Oj oj mycket att stå i låter det som!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det! Men jag försöker att ta en sak i taget. Det funkar ibland ;)

      Radera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!