torsdag 12 december 2013

Jag har sagt upp mig!

Idag sa jag upp mig från Nordic Design Collective. Jag har länge funderat på hur jag ska göra och efter att jag insett att jag lägger ut mer pengar på det än vad jag får in via den sidan så insåg jag att det är dumt att fortsätta.
Via min egen webshop går försäljningen bra, så jag kommer att satsa på den och Etsyshopen.

Det är tyvärr lite av en nackdel att bo här uppe och vara en del av NDC. Mycket händer, de som driver sidan är jätteduktiga på att nå ut och ordna med olika arrangemang. Men jag har inte haft råd att åka ner och vara med på dessa. Eller så kanske man kan säga att jag inte prioriterat detta.
Men hur som helst, det gick inte så bra som jag hoppats och jag har försökt nu.
Så från och med 1 februari kommer shopen på Nordic Design Collective att stängas ner.
Dessa figurer huserar där än så länge, så passa på att handla lite klappar!





1 kommentar:

  1. Då finns det säkert andra vägar som passar bättre, spännande :)

    Ha en fin kväll och mysig lucia imorgon <3 Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!