torsdag 12 december 2013

Så kan det gå när man låter dem roa sig själv

För några dagar sedan kom jag på Bert med en kamera. Han hade tvingat några kompisar att vara med och posera för lite julbilder.
Som straff för att han tvingat dem till det så tvingade jag honom att posera för mig. Lite sur blev han nog.

Bert - kvällens fotograf

Här är i alla fall bilderna som han tog under den sessionen.



De glittriga kompisarna Blubb, Labolina och Stroppan tyckte han skulle hänga i granen.

 Ajax tittar upp ur julstrumpan

Dorabella sitter på ett julfår

 Vidler Hansson hittade en trägran, med massa gulliga figurer, som han sedan vägrade släppa

 Stroppan ville öppna klapparna redan nu.

Svampen fick lov att sitta bredvid Vidlers gran. Men han höll honom på avstånd. Dock märkte han inte att Stroppan hängde i toppen.

 När allt hade lugnat ner sig blev Blubb helt hypnotiserad av änglaspelet.....han sitter faktiskt så än...

När vi nu är samlade så vill jag passa på att meddela att från i morgon (Lucia, 13 december) t.o.m. söndag (tredje advent, 15 december) är alla figurer från 350 kr och uppåt nedsatta med 25%.
Missa inte det tillfället!!



1 kommentar:

  1. Ha ha ha, du har för roliga historier om dina ....hm...."djur". De glittriga partypinglorna måste känna sig helt rätt vid jul.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!