tisdag 21 januari 2014

Randigt, blommigt eller kanske rent av en skog?

Med våren kommer också viljan att förändra och göra om. När jag var yngre innebar det att blondera håret. Det har jag vuxit ifrån.....kanske.
Jag sitter och funderar på vad jag skulle vilja tapetsera en vägg i matrummet med för tapet.
Vi har för tillfället en fondvägg med en cremevitbeige bakgrund och ränder. Själva tapeten har lite metallic glitter i sig.


Vi fick en jättefin renhornslampa som vi tänkte ha på den väggen. Den är vit och superfin. Men den kommer försvinna mot den tapeten. Det är så svårt att veta vad man ska sätta upp för tapet.


Jag såg en jättefin tapet med trädstammar, i ett avsnitt av Arga Snickaren, som jag blev kär i.


Det var inte riktigt den här, men en liknande. Men jag tror att det kan bli lite väl blekt mot renhornen.
Så hittade jag den här tapeten, från Boråstapeter.


Jag trodde inte Mats skulle gilla den för han brukar vara lite "färgrädd" men han gillade den faktiskt. Hör och häpna.

Men jag måste suga på karamellen lite....vill ju inte förhasta mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!