lördag 4 januari 2014

Remember me

Heeeeej.....kommer ni ihåg mig?
Jag har inte glömt bort er i alla fall. Efter en omtumlande jul och ett explosivt nyår börjar mina krafter så sakteliga återhämta sig. Energin är på väg tillbaka och jag har massor att berätta.
Jag passar på att ge er ett litet livstecken medan MIN MAN pratar i telefonen. Jominsann, det blev ett bröllop och jag är numera någons fru!
Vi sitter för närvarande och planerar vår bröllopsresa.....som kommer gå till det stora landet i väst.
Undertiden mumsar vi på kvarvarande Geisha och vitt vin från bröllopet.
Tända ljus har vi också.......det är härligt att vara gift.
Det är faktiskt skillnad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!