onsdag 12 mars 2014

Den ultimata sovplatsen

Efter en händelserik gårdag så är det skönt med ledighet och lite hjärnvila. Jag kan berätta vad det rör sig om lite längre fram för jag kan tyvärr inte göra det just nu.
Det jag däremot kan berätta är att jag ser fram emot att träffa min familj i helgen. Äta god brunch och träffa kära vänner. 
Kottes ben läker bra och i morgon är det sista dagen med antibiotika. Jag hade inte varit lika rörlig och ivrig att hoppa, springa och gå med ett brutet ben. Djur är fantastiska på det viset.

Jag ska ta en relativt tidig kväll nu och se ikapp mig på Sveriges Top Model som tydligen visas nästan varje dag.

Jag har nyss gjort mitt fjärde inlägg på nya "husbloggen". Det är så spännande och roligt!!

Kotte har förövrigt hittat den ultimata sovplatsen - i famnen på monsterLuna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!