tisdag 20 maj 2014

Mera figurer

Åh, jag har legat på latsidan lite när det gäller bloggandet. Det finns flera orsaker till det:

1. Jag har mycket jobb runt min kalender och min målarbok som jag håller på med. Hur mycket jag än jobbar så känns det som att tiden går för fort och arbetet går för långsamt.

2. Det är pollentider och jag mår inte superbra. Ont i luftvägarna, trötthet och allmänt irriterat tillstånd i kroppen som resultat av det.

3. Fix på gården, vilket inte är att rekommendera när man är allergisk...

4. Svärfar har fyllt 80 så det har varit kalas i helgen.

5. Äntligen fått ut en massa nya figurer i webshopen. Kolla in, det är 13 sidor som är fulla med unika och roliga figurer som passar bra som examenspresenter.

Klicka här för att komma direkt till webshopen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!