torsdag 7 augusti 2014

Nu ska ni få ni se på grejer

Tidigare i sommar så började jag ju jobba med en gammal risig dörr som jag hittat i skogen. Den skulle bli en sänggavel.


Och av bara farten målade jag om sängborden så att de skulle passa ihop med dörren.

Före målningen

Jag är lite periodare. Vissa perioder jobbar jag stenhårt med vissa saker. Sen blir det stående i brist på energi och lust. Min svaghet är att jag har svårt att få saker slutförda.
Men idag blev projektet äntligen klart och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Före 

Dörren som stått och skräpat ner garaget med barr och gammal sprucken färg, som min man frågade om jag verkligen skulle ha kvar, blev sååå snygg.
Den var sprucken på flera ställen men jag lyckades trycka ihop den och limma alla sprickor, spackla över och på med färgen och ingen kan se att den sett förjävlig ut!
Jag är så nöjd - det är vi båda två!

Efter

1 kommentar:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!