onsdag 3 september 2014

Lättnaden

Jag var alltså och träffade tryckeriet igår. Jag var inte nervös för själva mötet utan för att bilderna inte skulle vara gjorda på så bra sätt att det skulle lämpa sig i tryck.
Men efter att ha träffat en av grafikerna och hon kikat på några bilder så stod det klart - jag klarade mig!
Lättnaden var enorm. Det känns som en seger bara det.
Vi pratade på upplägg runt kalendern och målarboken och jag fick en rundvandring i tryckeriets lokaler. Vilka maskiner, jisses!

Under dagen får jag förhoppningsvis prisuppgifter på mina arbeten och kan då börja räkna på vad jag ska ta för målarboken - det är ju flera som frågat och vill veta.

Jag har tre sidor kvar samt framsidan innan allt material är färdigt, så har ni några briljanta idéer om vad dessa sidor ska föreställa så är det bara att säga till.

Idag är jag lika glad som Needles när han fick äta kattmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!