onsdag 8 oktober 2014

Det kommer ett 2015

Inte är det lätt att fota kalendern snyggt. Jag har haft ett jättejobb med att försöka förhindra blänk från sidan och hängt upp filtar och handdukar för vissa fönster.
Sen att få bilden tillräckligt ljus...
Men det största problemet har varit skärpan. Jag har haft mina glasögon på mig och försökt få skärpa, jag har tagit av mig dem och försökt, jag har gått nära, stått långt ifrån, testat med massor av ljus men det blir likväl suddigt.
Då tog jag till den sista chansningen, macro-objektivet. Då fick jag skärpa. Så nu vet jag att det inte är mina ögon det är fel på, utan objektivet som jäklas.




Jag håller på att lägga in kalendern i webshopen så ni som är intresserade kan beställa den därifrån eller skicka ett mail till mig på malin@lunadsign.se.

Kalendern har 5 kolumner och varje månad representeras av färgglada Lunabilder
Mått: 25x45 cm
Pris: 199 kr + frakt

2 kommentarer:

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!