tisdag 5 maj 2015

Dagens erbjudande

Hej gott folk!
Idag har jag ett erbjudande där ni kan köpa Luna & Friends målarbok för endast 100 kr. I vanliga fall kostar den 165 kr, så om ni eller någon ni känner gillar att pyssla och färglägga en massa små roliga detaljer så är detta boket för er.


Inga stora vita fält, inga bilder ni ser i tusen andra målarböcker. Inget som enbart passar tjejer eller killar.
Det här är målarboken för lite större barn, ungdomar och vuxna som vill försvinna in i en fantasivärld en stund.


Personligen tycker jag att det är väldigt avkopplande att bara sitta och färglägga de olika figurerna.
Det finns inga rätt, inga fel, inga färger som passar bättre än någon annan.


Sidorna är perforerade och tryckta på tjockt papper. Så ni kan riva ut sidor och vara flera som färglägger samtidigt. Så praktiskt! Så smart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!