onsdag 10 juni 2015

Here comes the bride

På lördag ska vi på bröllop! Min syster och hennes kille Tim ska gifta sig. Jag hoppas Tove blivit frisk tills dess och att solen ska lysa över oss.

För att illustrera en riktig brud så fick jag faktiskt i uppdrag att göra ett tandtroll (till Västra Götalands tandläkare som är mina storkunder när det kommer till tandtroll) som skulle vara en brud.
Slöja måste den ju ha tänkte jag och min syster la till att den skulle ha ett strumpeband. Sagt och gjort, en spetsslöja och ett blått strumpeband blev det. För man ska ju ha något blått på sig! Själv hade jag ett blått presentsnöre i BH:n på mitt bröllop.

 Här sitter vi och ser coola ut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!