onsdag 9 september 2015

Bokstavslampor

Jag har länge gått och spanat på dessa fina bokstavslampor som finns på alla möjliga ställen i tidningar och på bloggar.
Jag vet inte om det finns något original men cirkuslampan.com är väl i alla fall det jag hört talas om.

Jag tycker dessvärre att de är lite för dyra för mig. Jag har inte lust att betala mellan 2800-3800 kr för en lampa. Kanske är jag snål, kanske unnar jag mig inte, men det må så vara. Jag lägger hellre pengarna på annat än en enda lampa.





Så upptäckte jag att det finns ett budgetalternativ, enkelt och billigt. Marquee kit från Panduro, för 149 kr.


Självklart kan man inte jämföra. Det är som att jämföra en äkta tavla med en tryckt affisch, men för mig duger det. Och med tanke på den enorma prisskillnaden så är det värt det! Jag kan klä en hel vägg med bokstäver för samma summa.


Som tur är ska jag till Stockholm snart, på tjejhelg med min mamma, syster och systerdotter, och då kan jag gå in och kika på den.
Man kan ju klä den eller spraya den vilken färg man vill. Nu finns inte alla bokstäver, men det finns lite symboler i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!