onsdag 2 september 2015

Jag är rätt så jäkla bra!

Just nu är jag inne på 4 dagens storstäd. Det finns ingen bättre känsla än när huset är alldeles rent och fint. Snart är fönstren putsade färdigt och då kommer vi för första gången sen tidig vår att kunna se klart och tydligt genom glaset.
Eftersom vi har målartvättat huset och sedan målat huset med allt vad det innebär - färgskvätt och allt - så har vi inte tyckt att det varit värt att putsa fönstren. Nu är allt måleri klart förutom ytterdörren så nu kan vi med gått samvete ordna även det.
Vi har, bör tilläggas, väldig mycket fönster på vårt hus!

Jag har gått igenom skåp och lådor som jag aldrig annars orkar bry mig i och torkat ur och organiserat. Så härligt, snart är det klart!

Jag har även skickat in en anmälan till Gammlia Julmarknad som går av stapeln 5-6 december. Jag hoppas att jag kommer med!


Jag blev så glad över en mening i svaret jag fick när jag skickade in bilder på det jag vill sälja:

Ska erkänna att jag sitter på instagram och dreglar över dina alster var och varannan dag!

Bara en sådan sak! Jag är ganska bra trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!