tisdag 1 december 2015

Förberedelser inför marknaden

Idag är det 1 december. I går kväll snöade det lite så nu har vi i alla fall fått lite vitt på marken. Jag håller på att förbereda julmarknaden som går av stapeln i helgen.
Det är alltså julmarknad på Gammlia i Umeå och det är första gången jag är med.

Jag har inte riktigt koll på hur området är uppbyggt men min syster sa att jag är placerad vid entrén. Detta gör det ju enkelt för er som besöker marknaden att komma förbi mig både på in och utvägen.

 Jag kommer stå på den rosamarkerade platsen vid pilen


Så nu är det lite praktiska saker som ska fixas och packas ihop. På Torsdag tar jag bilen fylld med Lunafigurer och kör ner mot Umeå. Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!