lördag 5 december 2015

Marknadsdag

Nu är jag hemma efter dagens marknad. Det var rätt så dåligt väder med ändå mysigt. Det blir lite speciellt när mörkret sänker sig och de ställer ut marschaller.


Jag vet inte hur antalet besökare har sett ut med det har varit väldigt mycket folk. Det är ju ett stort område att promenera runt på och många ansikten som passerar i vimlet men jag hann i alla fall träffa lite vänner och bekanta som stannade till och pratade en stund.



Trots vädret så har det gått bra. I morgon ska det bli bättre väder och jag håller verkligen tummarna för det. För det är inte roligt när allting blir blött och fuktigt.


Jag står i andra bordet från entrén till museet så är ni på Gammlia i morgon, kom förbi och säg hej!

Nu ligger alla figurer och vilar efter dagens utflykt - och torkar lite....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!