måndag 11 januari 2016

Färglägg världen

Jag har unnat mig lite avkopplande tid de senaste dagarna/kvällarna och målat i min egen målarbok, Luna & Friends. Faktiskt är det den enda målarbok jag äger. Jag är kanske inte så mycket för att färglägga som så många är nu för tiden, men det var avkopplande. 
Bara lyssna på en bra ljudbok och måla!


Ser man på många av inläggen i facebookgrupperna för målarboksentusiaster så är detta inget i jämförelse. Där används det en massa olika tekniker, vaselin, ögonskugga, skuggningar, toningar och jag vet inte allt. Många är enormt duktiga och lägger ner mycket tid och energi i sina bilder.
Jag vill mer bara bli färdig med bilden fortast möjligt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!