lördag 11 juni 2016

Pinchos - god mat i en app

Igår var jag och min syster och åt på den nya restaurangen Pinchos. Här var det inrett i cirkusstil med olika färger i de olika delarna av restaurangen.


Hela konceptet är uppbyggt på restaurangens app. Man beställer mat och dryck via appen, får sms när man kan hämta maten i luckan och betalar via appen.


Supersmart och supersmidigt! Det innebär att man inte behöver ha en kypare hoverande runt sig när man ska bestämma sig för maten, eller vänta på att få betala.
I och med detta så kan man enkelt beställa mer mat och dryck när man känner för det.


Alla rätter är små - i tapasform, så man kan beställa flera olika grejer utan att det blir speciellt dyrt.


Jag kan varmt rekommendera er att besöka Pinchos om ni är i Umeå eller i någon annan stad där restaurangen finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!