torsdag 2 juni 2016

Vilken stil ska man välja

Jag var in till stan idag för att köpa något till min lägenhet. Vad vet jag inte riktigt. Jag tänkte att jag vet väl när jag ser det.
Men det var inget som stod ut eller ropade efter mig idag.

Jag har ju inte varit in i lägenheten ännu, jag har bara sett bilder från den. Så det känns jättesvårt att veta vad jag vill ha för stil och hur jag vill möblera.
Jag får helt enkelt vänta och se.
Tills vidare får jag surfa runt på pinterest och insupa inspiration. Nackdelen är ju att det finns så mycket fint i så många olika stilar så man får beslutsångest. Sen kan man inte göra precis vad man vill eftersom det är en hyresrätt.

Det jag tror att jag bestämt mig för är i alla fall detta bord och dessa stolar från ikea. Tur man har nära!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!