tisdag 20 september 2016

I`ve been having a lot....

Jag har haft svårt att sova de senaste dagarna....det är för många tankar som tar plats och det känns som att jag bit för bit måste tänka igenom alla händelser som kanske inte stämmer överens med vad jag fått sagt....måste försöka passa ihop bitarna för att få en helhet.


Vill jag veta, eller vill jag inte. Vad mår jag bäst av? Kan jag lämna något utan att få en förklaring och ett avslut och bara gå vidare? Jag vet inte! Jag är rädd att tankarna ständigt kommer leta sig tillbaka i hopp om att få veta så jag sedan kan lägga locket på.
Men tänk om jag får veta saker jag mår sämre av....hur ska man egentligen veta vad som är bäst?!


Ont i magen har jag konstant, ju mer jag tänker desto ondare får jag. Det är som en ond spiral.
Jag vill egentligen bara ligga hemma under täcket och låsa allt ute, men är jag är på jobbet så får jag åtminstone tänka på annat en stund.
Skickade nyss ett meddelande till Johan om att jag inte klarar av att fullfölja skrivandet av alla reportage jag sagt ja till. Klarade bara 52 av 80....känns ju inget vidare men samtidigt kan jag inte lägga mitt fokus och min energi på det när jag måste kämpa för att inte drunkna. Kanske får jag en ny chans längre fram.

Så här långt kan jag ju krasst konstatera att det varit ett förjävla skitår! Det här hade jag definitivt kunna klara mig utan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!