onsdag 5 oktober 2016

Glädjekick

Jag behöver verkligen de här glädjekickarna just nu. Idag hände det igen, ett sms, en bild på ett barn med en lunafigur.


Jag trodde det var något av barnen på min mammas förskola eller något men när jag frågade vem det var som lagt ut bilden fick jag till svar: Sanna Bråding!

Hon hade delat den på sin instagram. Fick till svar från Sanna att hon fått den i present på sin babyshower och att det var både hennes och sonens favorit. Det gör mig extremt glad att mina kreationer uppskattas så mycket.

Var och kikade på hennes blogg ikväll och hittade lite fler bilder. Så här får ni ta del av bilderna, det är alltså Sannas bilder som jag lånat!


Gulliga Kane-Lee, lunafiguren UFO och Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!