torsdag 3 november 2016

Väntan är över

Sen jag flyttade in i juli har jag väntat på att det ska tapetseras och målas i lägenheten och nu äntligen är det dags.
I går fick jag nya fönster i köket, eftersom det var en gasläcka mellan dem så de var alldeles "mjölkiga".


Helgen kommer att gå i ihop-plockningens tecken. Allt ska plockas ner och placeras mitt i rummen. På måndag kommer målarna för att måla alla tak, lister och dörrkarmar. Det ska tapetseras i alla rum förutom i arbetsrummet där det ska målas.



Jag har inte känt att det har varit lönt att göra allt färdigt här hemma eftersom jag vetat att detta ska komma och jag i princip måste "börja om" efter det.




Det blir hur som helst väldigt skönt att detta blir gjort. Och fint kommer det bli! Fint som snus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!