torsdag 13 april 2017

A house is not a home without a cat

Vårljuset återvänder och förhoppningsvis följer lite mer energi och livsgnista med den. Jag har varit rätt trött och oinspirerad efter att ha kommit hem från vår resa. Mycket tankar på vad man vill göra framöver och hur jag vill ha det i livet.


Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på min fina lägenhet. Här kommer bilder från mitt sovrum. Jag är grymt nöjd med färgvalet i detta rum. Nytt och gammalt blandat - precis som jag vill ha det.


Min sänggavel kommer från en gammal lada. Jag älskar gammalt grått trä!


Klädskåpet kommer från min mormor och morfar. Det var mörkbrunt innan jag målade om det. Jag gillar att spegeln inte är perfekt utan lite spräcklig och dan.


Ett hem utan en katt är inget hem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!