måndag 29 maj 2017

Bland maskrosorna

I morse åkte jag in till husläkarna för att ta ett blodprov. Det var två år sedan jag kollade mina nivåer för Levaxin så det var dags att se så jag inte äter fel dos.
När det var klart åkte jag den korta biten till mina föräldrar för att hämta upp min käre far. Vi hade bestämt att vi skulle ut och promenera.

Det var lite kallt och blåsigt till en början men allt eftersom blev det skönare att gå längs älven.


Vi kikade lite på alla träd som gänget med bävrar tuggat ner på ön innan vi kom till Strömpilen där jag gick in på Lager 157 och kompletterade min garderob med ytterligare två tröjor, som den jag köpte för någon dag sedan. Tyckte verkligen om dem!


Sen gick vi via Sofiehem förbi NUS där jag var tvungen in och köpa vatten så jag inte skulle dö av törst.
Vi gick vidare in till stan och jag inhandlade en till toning till mitt hår som börjat anta en gulare nyans igen, vill ju inte se ut som en kyckling.
Allt som allt blev det en sträcka på 1,4 mil. Bra jobbat där!


Nu känner jag mig så sjukt trött att jag bara skulle vilja sova men det vore ju bortkastat på en ledig dag som denna. Får nog allt härda ut några timmar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!