onsdag 17 maj 2017

Ny fas för håret - igen!

Puh.....börjar beta av min lista på "måsten". Har bokat tid hos tandläkaren och har just packat ihop mina deklarationspapper för att skicka dem till revisorn. Vilken lättnad att lasta över problemen på någon annan....om än han får betalt för det.

Idag insåg jag att min hårfärg var ganska gul, efter att jag fick en liten kommentar om det. Jag har väl insett det själv men tänkt att det kanske bara kändes ovant eftersom jag varit mörk så länge. Men kände att jag behövde dämpa kycklingfärgen innan jag sätter i mitt hår imorgon (längtar!!).

Så efter ett samtal med Lisa, som lovade att lägga undan en färg till mig på friseringen, åkte jag förbi och köpte den, silverschampoo och balsam. No more easterchicken for me!


Nu ser jag mycket mer "normal" ut tack och lov.
Så från regn till solsken både i håret och vädermässigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!