söndag 21 maj 2017

Solig helg med grillning

En solig helg är till ända. Björkarna har börjat slå ut och jag har *peppar peppar* inte känt av speciellt mycket pollen...än i alla fall.

Jag har jobbat hela helgen och inte hunnit njuta så mycket av vädret men idag blev det i alla fall grillat till middag och sedan spelade vi Cluedo.


Men det slutade med att mitt lag totalt splittrades. En 10 åring som börjat komma in i tonåren vägrade plötsligt att vara med och läste istället Kalle Anka pocket, och min 4 åriga lagkompis bytte lag mitt under spelat.
Typiskt!
Men det var mysigt att sitta ute på gården och äta! Nu behöver det bara bli liiite varmare så man inte behöver ha fleecefilt runt sig.

Två dagar kvar att jobba på min 8 dagars sträcka och sedan lite ledigt. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!