måndag 12 juni 2017

Glasögonorm

Var och provade glasögon nu i eftermiddag. Min kära mor var med som smakråd men envisades med att jag skulle prova en massa urfula glasögon som jag såg ut som en galning i.
Jag har även lyckats tappa bort mina glasögon.....hur man nu lyckas med det så det måste bli nya. Kanske på tiden. Jag har haft mina sen urminnes tider.
Jag hittade några som jag tyckte var rätt okej. Men min mamma sa varje gång jag tog ett par:
- Det där är ju samma som du nyss provade. Hur jag än gjorde så blev det samma par om och om igen. Kanske är det ett tecken på att de är de rätta för mig då!


På onsdag ska jag i alla fall kolla synen. Sist jag gjorde det hade den faktiskt förbättrats, hur nu det är möjligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!