onsdag 7 juni 2017

I´m a gangster

Nu har jag äntligen fått ut allt på balkongen igen. Min mamma kom förbi på lunchen och det var så varmt och skönt att vi kunde sitta ute och dricka kaffe.



Det är inte helt klart där ute, jag ska köpa lite smågrejer och komplettera.


Nu ska jag dra in till stan för att hämta M som snart slutar skolan. Hon vill gå på stan och shoppa. Det kommer bli supertrevligt i det härliga vädret.

Det känns så himla skönt med en ledig dag! Det har inte varit mycket av den varan den senaste tiden. Känns som att jag är på jobbet jämt. Och så sa jag dessutom ja till att ta ett extra stängningspass i morgon. Att jag ska vara så himla snäll jämt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!