tisdag 13 juni 2017

Luleå

På fredag åker jag och Madde tillbaka till vårt Luleå. En helg längs memorylane med ett speciellt uppdrag, eller egentligen är det två speciella saker som ska hända.
Men ett av dem är att slutföra och avsluta.
Med mig kommer jag att ha en bultsax. Det låter dramatiskt men det är inte så farligt. Jag ska inte göra inbrott, jag ska bara avsluta något som redan är avslutat. Sista länken och sen är det över!
Jag berättar mer om det uppdraget sen.

Det andra speciella är att jag ska träffa någon som jag ser fram emot att träffa.

Vi kommer förhoppningsvis hinna träffa en massa "gamla vänner". Madde som alltid har haft otur och inte verkar se en enda känd person när hon är i våra gamla kvarter hoppas att jag ska föra lite tur med mig.
Vi ska bo på hotell, äta hotellfrukost och "bare kose" oss!

Jag ser verkligen fram emot helgen! Luleå - here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!