lördag 3 juni 2017

Svart

Hela dagen har jag längtat efter att komma hem och måla balkonggolvet svart. Jag fick färg som Tove hade över efter att ha målat sina pallkragar.
Men när jag kom hem och kände hur skönt det skulle vara att lägga sig i sängen med datorn på magen tog det emot lite.


Men inte tänka - bara gör´t!

Golvet på min balkong var fult. Det hade dessutom ett stort brännmärke efter, ja, jag vet inte...en grill kanske eller så en lägereld.


Nu när jag målat det syns det inte mer än som en liten grop.


Det kommer bli jättebra när allt är tillbaka ute igen, för nu står alla möbler och blommor inne i sovrummet och det är mindre mysigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!