onsdag 2 augusti 2017

Spökhus

Härom dagen skulle vi fota vid grafittiväggen uppe på I20. Men precis när vi skulle åka brakade regnet lös och det var ett väldigt intensivt regnfall. Vi körde upp dit i hopp om att det snart skulle lätta men efter säkert en timme i bilen då vi bara kunde sitta och kura gav vi upp.
Nytt försök på måndag igen och då hoppas jag att vädergudarna är med oss!

Idag är jag ledig. Jag städade hela lägenheten igårkväll efter att ha varit på kalas hos S som fyllde 5 år. Jag höll på till strax efter 23, men det var det värt. Det innebär att jag har två helt lediga dagar och inte behöver ägna mig åt sådant.

I kväll ska jag och Malin dra ut till henne och käka middag innan hon visar mig ett spökhus i grannbyn. Hon har inte varit där på länge men jag hoppas att det är lika häftigt som hon beskrev det igår.
Om det är det så kanske jag har lite bilder att dela med mig av sen. Jag bara älskar gamla hus! Vet inte varför jag har sådan dragning till dem...spänningen, historien och potentialen som jag ser i dem kanske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad om du vill skriva en rad, eller två! Jag svarar på kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!